sobota, 28 lutego 2015

Placuszki z białego sera

W moim domu piątek jest bez mięsny i zawsze się zastanawiamy co zrobić i zazwyczaj nielada problem z tym jest. Wczoraj po rozmowach i namysłach z siostrą zrobiłam te placuszki, poszperałam w internecie szukając przepisu i znalazłam przepis na tym blogu >klik< Troszkę zmieniłam przepis gdyż nie miałam serka homogenizowanego tylko z wiaderka ale mimo to wyszły pyszne i sycące.


Składniki:
  • pół wiaderka sera białego
  • 3 jajka
  • 1,5 szklanki mąki pszennej
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • olej do smażenia

Do miseczki przekładam serek, wbijam jajka i mieszam dokładnie. Następnie dodaję przesianą mąkę z solą i proszkiem do pieczenia, dokładnie mieszam. 
Na patelni rozgrzewam olej. Po czym wykładam łyżką niewielkie porcje na patelnię i smażę placuszki na niewielkim ogniu, przewracam na drugą stronę i dosmażam na ciemnozłoty kolor. Po usmażeniu wyjmuję na ręcznik papierowy i osączam z nadmiaru tłuszczu. 
Dobrze smakują posypane cukrem pudrem bądź z domowym dżemem, konfiturą.




Twarogowe słodkości 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz