środa, 26 sierpnia 2015

Nominacja do Liebster Blog Award

Dwa tygodnie temu zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Agusiowe Gotowanie niestety nie miałąm wczesniej dostępu do internetu i nie miałam jak odpowiedzieć na zadane pytania przez Agusiowe Gotowanie.
Dzisiaj nadrabiam i zabieram się za odpowiadanie. ;-)

Teraz niestety żadnego bloga nie bede nominować :( ale obiecuje, że jeśli jeszcze raz bede nominowana to wytypuje blogi, którym zadam pytania. :)




A o to pytania i moje odpowiedzi.

1. Jeśli jest to Twoja kolejna nominacja,to czy chętnie uczestniczysz w zabawach typu Liebster Blog Award,czy raczej masz ochotę wywiesić tabliczkę-LBA?nie,dziękuję:)

Jest to moje pierwsza nominacja do LBA i szczerze muszę przyznać, że wcześniej o tym nie słyszałam. ;)

2. Czy zgodnie z przesłaniem takie nominacje podniosą ilość odwiedzin-jakie jest Twoje zdanie?

Wydaje mi się, że tak.

3. Jeśli jesteś rannym ptaszkiem,to od czego zaczynasz dzień,jeśli natomiast nocnym markiem,co zatem zaprząta Ci głowę do późnych godzin?

Różnie bywa, dzień zaczynam od herbaty.

4. Czy na święta lub przyjęcia przyrządzasz nowości,czy raczej wolisz bezstresowo podać coś sprawdzonego?

Wolę przygotować danie, desery, które już znam i wiem jak zrobić choć też spróbowałabym zrobić coś nowego, innego.

5. Będąc w restauracji,zawsze...

Nie bywam w restauracjach..

6. Czy masz jakąś fobię?

Nie, raczej nie ;)

7. Zakup jakiego urządzenia kuchennego,którego dokonałaś/-eś uważasz po fakcie za wyrzucenie pieniędzy w błoto?

Nie mam takiego urządzenia, którego bym żałowała, że kupiłam.

8. Ile posiadasz książek kulinarnych?(szacunkowo,bez dokładnych wyliczeń:)))

Kilka, przeważnie zbieram przepisy z różnych gazetek.

9. Czy do zdjęć blogowych używasz osobnych gadżetów,czy zazwyczaj są to przedmioty codziennego użytku?

Przedmioty codziennego użytku.

10. Czy posty przygotowujesz na bieżąco,od razu po przygotowaniu potrawy,czy zabierasz się za nie,gdy nagromadzi się więcej?

Staram się przygotowywać posty na bieżąco ale też różnie bywa.
11. Czy kiedykolwiek wcześniej gościłaś/-eś na moim blogu?

Nie niestety nie, ale postaram się to jak najszybciej nadrobić.






Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Aniu,dziękuję bardzo,że wzięłaś udział w zabawie,która,jak zauważyłam ostatnio jest coraz mniej chętnie kontynuowana.Tym bardziej wielkie dzięki:)

    OdpowiedzUsuń