niedziela, 30 sierpnia 2015

Nad morzem

Post inny niż zazwyczaj.
Kilka dni temu wróciłam z nad morza gdzie pogoda przez cały wyjazd dopisywała. Zwiedzaliśmy, spacerowaliśmy, wylegiwaliśmy się na plaży ale też nie obyło się bez pójścia na rybkę :D Będąc nad morzem zawsze idę na rybkę, taki zwyczaj. Tym razem z rodzinką kupiliśmy dwa zestawy dla dwojga, w którym były trzy różne rodzaje ryb do tego frytki i zestaw surówek. Każda ryba była pyszna, ale wyjątkowo zasmakował mi łosoś przeważnie nie jadam łososia i nie bardzo wiedziałam jak smakuje ale gdy tylko spróbowałam zasmakował mi bardzo :) jeśli będę miała okazję to spróbuje jeszcze nie raz.


A o to zdjęcie naszej uczty rybnej :D



Chciał się Wam zapytać macie jakąś swoją ulubioną rybę?
Z czym ją podajecie? A może macie przepis/recepturę na pyszną rybkę?


Pozdrawiam! 

2 komentarze:

  1. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja jeśli mam chwilę wolnego to również bardzo chętnie udaję się nad morze ponieważ lubię te klimaty. Bardzo podoba mi się spędzanie czasu w ośrodku https://lazurowybrzeg.pl/ gdzie tak naprawdę dopiero wypoczywam.

    OdpowiedzUsuń